Deel artikel
Waarom HubSpot CRM volgens ons een gouden medaille verdient
door Andrea van Witteloostuijn op 1-2-22 12:49
“Waarom zou ik veranderen? Het werkt zo toch best ok.”
“In ons CRM-systeem zit heel veel maatwerk. Het is lastig en duur om over te stappen.”
“Over maanden - misschien jaren - heb je een nieuw CRM-systeem pas up & running. Dat duurt veel te lang.”
‘Dit CRM-systeem begrijp ik nu, maar dat heeft veel tijd gekost. Waarom zou ik tijd en moeite in een nieuw en moeilijk CRM-systeem stoppen?”
Hoor je deze CRM-verander-dooddoeners ook wel eens in jouw organisatie? Mensen blijven nou eenmaal graag in hun gewoontes hangen. En toch weet je het…
Schrikt het overstappen naar een nieuw CRM-systeem jou af? Zie je allemaal beren op de weg? Verdiep je dan eens in de mogelijkheden van HubSpot. Dit CRM-systeem verdient volgens ons een gouden medaille. In dit blog vertel ik je waarom.
HubSpot is allround en iedereen begrijpt het
De mogelijkheden van HubSpot zijn compleet en uitgebreid. Met de Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub, CMS Hub en Operations Hub bewerk je de markt optimaal.
Plaats jouw klanten helemaal centraal. Stem processen van verschillende afdelingen op elkaar af. Automatiseer tijdrovende processen. Los interne communicatie knelpunten op. En maak zo eenvoudig een geoliede machine van jouw organisatie.
HubSpot maakt de werkzaamheden voor alle gebruikers sneller en simpeler. Bovendien is het systeem zo intuïtief en gebruiksvriendelijk, dat iedereen het snel begrijpt. Je moet het eigenlijk gewoon zien. Dan snap je het!
Zelfs IT-afdelingen worden heel blij van HubSpot. Zij kunnen het platform gemakkelijk zelf beheren (zonder hulp van dure externe partijen).
Klinkt dit als een sprookje? Test het zelf gratis uit of vraag een demo bij ons aan.
De basis van jouw CRM-systeem is en blijft gratis
Probeer het gratis CRM-systeem zo lang uit als je wilt. En ontdek in jouw eigen tempo of je het wat vindt.Jouw gratis systeem breid je met betaalde functionaliteiten uit als jouw organisatie daaraan toe is. De mogelijkheden om klantgericht te ondernemen zijn echt heel uitgebreid.
Automatiseer bijvoorbeeld allerlei tijdrovende marketing, sales en service processen. Met de vele functies richt je jouw bedrijfsprocessen slim en professioneel in. Zo houd je meer tijd over voor de echt commerciële activiteiten.
De uitgebreide dashboards geven jou inzicht in al jouw bedrijfsactiviteiten. Zo monitor je de resultaten van individuele medewerkers, afdelingen en jouw organisatie als geheel. Dit helpt jou natuurlijk om snel bij te sturen en in te spelen op trends.
HubSpot groeit met jouw organisatie mee
Het CRM-plaform van HubSpot is voor allerlei soorten bedrijven geschikt. Van startups tot grote internationale holdings. Uit verschillende branches en in een groot aantal landen.Het gratis CRM-systeem breid je naar wens uit wanneer jij dat wilt. Je betaalt ook alleen voor die functionaliteiten, die je echt nodig hebt. Daardoor is het platform perfect in staat om mee te groeien met jouw organisatie.
Misschien wil je na verloop van tijd jouw website wel opnemen in je CRM-systeem? Met HubSpot CMS Hub bouw je in een handomdraai je eigen professionele website. Zonder hulp van een webmaster dus.
Je personaliseert jouw content voor leads op basis van de gegevens van jouw CRM-systeem. Èn je profiteert van allerlei handige tools om meer en betere leads aan te trekken!
Binnen enkele maanden is HubSpot geïmplementeerd
Het implementatieproces van een nieuw CRM-systeem duurt altijd lang, toch? Welnee! Dat geldt alleen voor CRM-systemen, die gebruik maken van verouderde technologieën.Door de gebruiksvriendelijke opzet is HubSpot snel te implementeren. Bij een gemiddelde implementatie duurt dat vaak maar 2 à 3 maanden! Ook is het vrij simpel om data over te zetten en op te schonen.
Is de implementatie van jouw CRM-systeem complex? Natuurlijk kan dit proces dan wel iets langer duren. Maar in enkele maanden staat de basis van jouw CRM-systeem echt wel als een huis. Je kunt er dan voor kiezen om er vast gebruik van te gaan maken. En daarna breid je het platform gewoon steeds verder uit.
De meeste tijd heb je nodig om een goed implementatieplan te maken. Weet je precies wat je voor jouw CRM-systeem nodig hebt? Dan is het een kwestie van goed inrichten en alle gebruikers trainen. Een implementatie van een CRM-systeem slaagt namelijk pas als alle gebruikers het omarmen.
HubSpot laat jouw organisatie groeien
Met jouw HubSpot CRM (Customer Relationship Management) beheer en onderhoud je al jouw klantrelaties. Je beschikt daarbij over een groot aantal moderne marketing, sales en service tools. Deze tools zijn allemaal ontwikkeld om jouw bedrijf te laten groeien.
Je richt je daarbij op inbound marketing, inbound sales en inbound service. Inbound methoden zijn namelijk veel effectiever dan outbound methoden. Je bouwt daarmee langdurige en gezonde relaties op met jouw leads, prospects en klanten.
Met handige marketing- en salestools focus je op de meest kansrijke verkoopkansen. Èn maak je er gemakkelijker klanten van! Wat denk je bijvoorbeeld van marketing automation? Met behulp van buyer persona’s (klantprofielen) en workflows trek je meer verkeer naar jouw website toe.
Je benadert jouw leads en klanten automatisch en gepersonaliseerd. Bijvoorbeeld door de juiste content op jouw website te laten zien. En op slimme momenten e-mails te versturen met waardevolle informatie.
Alle tools om je van de concurrentie te onderscheiden
Richt je jouw platform slim in? Dan ben je echt in staat om je te onderscheiden van de concurrentie. De (geautomatiseerde) interne en externe processen verlopen vloeiend. Afdelingen werken beter samen. En je bedient jouw klanten optimaal. Vóór, tijdens en na de verkoop!Zo focus je dus perfect op jouw groeidoelstellingen. We believe you can grow, jij ook? Ben je benieuwd hoe HubSpot jouw organisatie beter maakt? Boek dan een demo bij ons en wij leggen het je uit.
Deel artikel
- december 2024 (6)
- november 2024 (10)
- oktober 2024 (16)
- september 2024 (10)
- augustus 2024 (6)
- juli 2024 (6)
- juni 2024 (6)
- mei 2024 (6)
- april 2024 (19)
- maart 2024 (6)
- februari 2024 (9)
- januari 2024 (6)
- december 2023 (9)
- november 2023 (10)
- oktober 2023 (7)
- september 2023 (11)
- augustus 2023 (7)
- juli 2023 (6)
- juni 2023 (4)
- mei 2023 (11)
- april 2023 (10)
- maart 2023 (9)
- februari 2023 (6)
- januari 2023 (7)
- december 2022 (6)
- november 2022 (10)
- oktober 2022 (8)
- september 2022 (7)
- augustus 2022 (6)
- juli 2022 (6)
- juni 2022 (6)
- mei 2022 (5)
- april 2022 (8)
- maart 2022 (9)
- februari 2022 (9)
- januari 2022 (9)
- december 2021 (7)
- november 2021 (1)
- oktober 2021 (5)
- september 2021 (8)
- augustus 2021 (2)
- juli 2021 (2)
- juni 2021 (1)
- mei 2021 (1)
- maart 2021 (1)
- februari 2021 (1)
- januari 2021 (5)
- december 2020 (1)
- november 2020 (6)
- oktober 2020 (5)
- september 2020 (9)
- augustus 2020 (2)
- juli 2020 (10)
- juni 2020 (7)
- mei 2020 (5)
- april 2020 (5)
- maart 2020 (6)
- januari 2020 (1)
- december 2019 (1)
- november 2019 (1)
- oktober 2019 (3)
- september 2019 (5)
- augustus 2019 (2)
- juni 2019 (2)
- mei 2019 (3)
- april 2019 (3)
- maart 2019 (5)
- februari 2019 (2)
- januari 2019 (5)
- december 2018 (2)
- november 2018 (4)
- oktober 2018 (1)
- september 2018 (9)
- augustus 2018 (4)
- juli 2018 (5)
- juni 2018 (1)
- maart 2017 (5)
- februari 2017 (4)
- januari 2017 (6)
- december 2016 (6)
- november 2016 (4)
- september 2016 (3)
- augustus 2016 (2)
- juli 2016 (4)
- juni 2016 (2)
- mei 2016 (3)
- april 2016 (2)
- februari 2016 (3)
- december 2015 (1)
- november 2015 (4)
- oktober 2015 (2)
- september 2015 (5)
- augustus 2015 (5)
- juli 2015 (5)
- juni 2015 (2)
- mei 2015 (2)
- april 2015 (6)
- maart 2015 (9)
- februari 2015 (1)
- januari 2015 (3)
- december 2014 (4)
- november 2014 (5)
- oktober 2014 (8)
- september 2014 (3)
- augustus 2014 (3)
- juli 2014 (3)
- mei 2014 (4)
- april 2014 (5)
- maart 2014 (6)
- februari 2014 (6)
- januari 2014 (4)
- december 2013 (2)
- november 2013 (3)
- oktober 2013 (4)