Waarom wij HubSpot implementeren
Onze visie
Duurzaam groeien met je bedrijf en snel op veranderingen inspelen? Dat lukt volgens ons alleen als je grip op je klantrelaties en bedrijfsprocessen hebt. Wij helpen je daarom:
- Slimmer te werken.
- Medewerkers gelukkiger te maken.
- Klanten centraal te stellen.
Vraag een adviesgesprek aan met een ervaren HubSpot-specialist
Hoe we onze visie waarmaken?
Naast technische CRM-begeleiding denken wij strategisch met je organisatie mee. Denk daarbij aan:
- Klantprocessen stroomlijnen.
- Data slim inzetten.
- Je systeem zo gebruiksvriendelijk mogelijk inrichten.
- Medewerkers trainen en begeleiden.
- Support die op jouw specifieke doelen en behoeften aansluit.
Zodat het een feestje is om met je CRM-software te werken. En de gebruikersadoptie van je medewerkers hoog blijft.

Wat wij voor je doen?
De volledige implementatie van HubSpot CRM. Inclusief:
- Advies
- Verandermanagement
- Software configuratie
- Systeemintegratie
- Datamigratie
- (Complex) maatwerk
- Training & support
Waarom HubSpot?
Wat we afleveren moet aan alle klantverwachtingen voldoen. Daarbij zijn we pas tevreden als jij - onze klant - dat ook bent. We gebruiken daarom alleen het beste gereedschap.
Tot 2022 implementeerden we 4 verschillende CRM-systemen, namelijk:
- Maximizer
- Microsoft Dynamics 365
- Teamleader
- HubSpot
We merkten dat alle nieuwe klanten alleen nog maar voor HubSpot kozen. En dat begrepen we heel erg goed. Door alleen nog op HubSpot te focussen gaat al onze energie daar naartoe. Onze HubSpot-kennis groeit nu met de dag.
Wat maakt HubSpot anders dan andere CRM-pakketten?
Gebruiksvriendelijk
HubSpot is krachtig in gebruik, maar eenvoudig in beheer. Ook zonder diepgaande IT-kennis. Gebouwd met 1 duidelijke uniforme softwarecode. Dankzij de intuïtieve interface leren medewerkers snel met de CRM-software werken.
Flexibiliteit & schaalbaarheid
Door de modulaire opzet geschikt voor zowel kleine als grote organisaties. Loopt altijd voorop met de digitale ontwikkelingen. Een toekomstbestendige software oplossing, die makkelijk met je organisatie meegroeit!
Compleet alles-in-één platform
Binnen één systeem werken CRM, marketing, sales en service naadloos samen. HubSpot vervangt verschillende softwareprogramma’s. Daarnaast zijn honderden softwaretools met de HubSpot API makkelijk te integreren.
Sterke functionaliteiten voor automatisering & AI
Voor marketing, sales én serviceprocessen. Zonder dure maatwerktrajecten. Dit is onze eigen ervaring. Maar het blijkt o.a. ook uit de vele onafhankelijke beoordelingen van Gartner, Capterra en G2.
Veilig systeem met transparante kosten
Veilig systeem met duidelijke kosten. Géén gedoe met talloze losse add-ons. Vooraf weet je precies wat je krijgt en waar je aan toe bent. Bovendien is het gemiddeld binnen 2 maanden up & running!
Verbeter je organisatie met HubSpot CRM
Werk efficiënter
Verbeter je klantrelaties
Optimaliseer je processen
Het geeft ons een kick om ook jouw bedrijf blijvend succesvoller te maken
500+ succesvolle CRM-implementaties sinds 2003
Deze bedrijven gingen je voor:














Zo denken onze klanten over ons:


































Veelgestelde vragen
Het is onze missie om bedrijven met CRM-software te helpen groeien. HubSpot is veilig, innovatief, krachtig, compleet, schaalbaar én gebruiksvriendelijk. En dus toekomstbestendig. Gebouwd met één codebasis. En dat zie je in het CRM-systeem terug.
We hebben jarenlang verschillende CRM-systemen geïmplementeerd (zoals Microsoft Dynamics 365, Teamleader en Maximizer). Maar onze prospects kozen steeds voor HubSpot vanwege de intuïtiviteit, gebruiksvriendelijkheid en flexibiliteit. Heel begrijpelijk. Zelf willen wij om deze redenen ook alleen maar met HubSpot werken. Daarom richten we nu al onze energie op dit klantenplatform. Lees onze vergelijking met de 5 populairste CRM-systemen bij Nederlandse bedrijven.
We starten altijd bij jou. Wat zijn je doelen? Waar zit de pijn? Welke processen lopen goed? En waar verlies je tijd? Pas daarna bepalen we samen hoe we HubSpot gaan inrichten. Daarbij betrekken we medewerkers van alle relevante afdelingen. Want uiteindelijk moet de CRM-software je volledige organisatie vooruit helpen.
Dat verschilt per bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan het opschonen van je data. Het aantal afdelingen dat met HubSpot gaat werken. De software integraties die nodig zijn. Het overzetten van data uit bestaande systemen. En de hoeveelheid maatwerk. Hoe groter de puzzel, hoe meer stappen we samen moeten zetten.
De gebruikersadoptie staat bij ons centraal. We betrekken je medewerkers vanaf het begin bij het CRM-project. Trainen ze op hun eigen werkprocessen. En richten dashboards en rechten zo in, dat iedereen alleen ziet wat relevant is. Afhankelijk van de mogelijkheden van de HubSpot licenties die je afneemt.
Daarnaast werken we graag met key-users als interne vraagbaak. En voeren we na de oplevering periodieke health checks uit. Uiteraard is het belangrijk dat je het gebruik zelf ook gaat monitoren.
Voor iedere succesvolle CRM-implementatie geldt: de voorbereiding is het allerbelangrijkste. Is die tiptop in orde? Dan komt de rest pas.
Natuurlijk hebben we heldere doelen, betrouwbare data en betrokken medewerkers nodig. En moeten we regelmatig evalueren of alles nog volgens plan verloopt. Maar de meeste CRM-projecten floppen, doordat er vooraf onvoldoende nagedacht is. Daarom besteden wij veel aandacht aan de voorbereiding.
Bijvoorbeeld tijdens de onderzoeksfase, waarin we bepalen welke functionaliteiten je organisatie precies nodig heeft. En tijdens de implementatie om het maximale uit de software te kunnen halen. Zo willen we bijvoorbeeld precies weten hoe de huidige processen verlopen. En hoe die volgens jou efficiënter kunnen.
Data is de basis van je CRM-systeem. Al je (AI-aangedreven) tools maken er gebruik van. Maar data migreren is een heel secuur werkje. Er kan namelijk van alles bij misgaan. Daarom doen we dat stapsgewijs met proefmigraties en verschillende checks.
Uiteraard moet de te migreren data van tevoren schoon zijn gemaakt. Anders begin je gelijk met 3-0 achterstand. Daarnaast wil je alleen relevante data in je CRM-systeem hebben. Pas als alles klopt, voeren we de definitieve migratie uit. Lees over de grootste data migratie uitdagingen.
Zodra HubSpot live staat, gaat onze samenwerking verder. Met onbeperkt support, trainingen en health checks blijven we je ondersteunen. Periodiek bekijken we samen wat beter kan. Waar je kunt opschalen. En hoe je meer uit HubSpot haalt. Zodat je CRM-omgeving met je organisatie meegroeit. De afspraken hierover leggen we in een supportcontract vast.
HubSpot ontwikkelt zich razendsnel. Wij helpen je daarvan te profiteren. Zo communiceren we via blogs, e-mail, LinkedIn en webinars over belangrijke updates. Adviseren we je periodiek over nieuwe mogelijkheden. Kun je altijd op onze supportdesk terugvallen. Houden we software koppelingen up-to-date. En proberen we problemen zo snel mogelijk voor je op te lossen. Zodat HubSpot over 5 jaar nog steeds fantastisch voor je organisatie werkt.
Dat hangt er vanaf welke behoeften je organisatie heeft en hoe uitgebreid de implementatie is. Voor basis-implementaties hebben we soms maar 2 weken nodig.
Bij de meeste klanten draait de hele HubSpot-omgeving binnen 2 tot 4 maanden. Je CRM-database én de Content, Marketing, Sales en Service Hubs zijn dan netjes voor je ingericht.
Gaat het om een uitgebreid CRM-traject met allerlei maatwerk en complexe koppelingen? Dan zit je algauw aan 5 tot 6 maanden vast. Nog steeds snel trouwens, als je het vergelijkt met de implementatieduur van veel andere CRM-systemen!