Wat past beter bij jouw organisatie?
Het moderne HubSpot of het robuuste Microsoft Dynamics 365
Een moderne marktgerichte strategie of traditionele verkooptechnieken?
De markt is aan veranderingen onderhevig. Marketing- en verkoopmethoden worden steeds digitaler. Ga je in die ontwikkelingen mee of blijf je vasthouden aan wat je kent? Spreekt een krachtige marktgerichte strategie jou aan? Dan ben je vast enthousiast over de inbound verkoopstrategieën van HubSpot.
Een inbound strategie
Trek efficiënt leads naar je website en boei met interessante content. Gebruik al je digitale kanalen, zoals je website, betaalde advertenties en sociale media. Verleid je websitebezoekers subtiel tot actie en begeleid ze bij hun klantreis. Analyseer je resultaten en stuur bij. Benader jouw leads en prospects op een passend moment. Èn op de manier waarop zij dat willen.
Houd jij liever vast aan traditionele verkoopmethoden? Dan is Microsoft Dynamics waarschijnlijk een logischere keuze. Je CRM-platform is meer contactgericht. Je hebt minder mogelijkheden om de klantreis van je leads automatisch te volgen. En om daar vervolgens automatisch op in te spelen.
Een outbound strategie
Gebruiksgemak: de basisvereiste voor een succesvol CRM!
Een systeem dat je gemakkelijk gebruikt zorgt voor een hoge gebruikersacceptatie. Dat is volgens ons de eerste basisvoorwaarde voor een succesvol CRM-platform.
Gertjan van Vugt
Co-founder & Senior projectleider bij Systony
Kies jij voor installatiegemak en eenvoudig onderhoud?
Waarom je moet overstappen van Microsoft Dynamics naar HubSpot
Werk jij op dit moment met het CRM van Microsoft Dynamics 365 en merk je dat je collega’s een betere ondersteuning nodig hebben? En dat ze het een lastig en ingewikkeld systeem vinden? Ontdek in de video waarom het nú tijd is om over te stappen. We geven je drie redenen.
Een allround CRM dat meegroeit met je bedrijf
TIP: Beschikt jouw bedrijf over verschillende filialen of divisies? Onderzoek dan of het Enterprise abonnement van HubSpot voldoende aansluit bij jouw behoeften. Uiteraard kunnen wij je daarbij helpen.
Gertjan van Vugt
Co-founder & Senior projectleider bij Systony
Een veilige omgeving voor jouw klantgegevens
Beide CRM-systemen voldoen aan de hoogste beveiligingsstandaarden. Je gegevens zijn dus heel goed beveiligd.
Microsoft Dynamics heeft eigen datacenters in Nederland. HubSpot slaat jouw gegevens bij warehouses van Amazon Web Services in Frankfurt op.
Bij Microsoft Dynamics kies je uit een cloudimplementatie, een implementatie op locatie of een combinatie daarvan. Het is ooit ontworpen voor installatie op locatie, maar het platform is meegegaan met de tijd. HubSpot is gebouwd in een cloudomgeving. Je gegevens zijn alleen toegankelijk via je webbrowser of een app.
Met HubSpot werk je AVG-, CCPA- en HIPAA-proof. De geïntegreerde compliance functies van Microsoft Dynamics zijn wat uitgebreider. Moeten klantgegevens extra goed beveiligd zijn, zoals bij grote zorginstellingen? Dan gaat jouw voorkeur misschien uit naar Microsoft Dynamics.
HubSpot koppel je trouwens eenvoudig aan jouw Microsoft Dynamics 365-applicatie. Zo combineer je het beste van beide platformen.
En daarom gaat onze voorkeur uit naar HubSpot!
Gratis proefversie
Cloudgebaseerd CRM, installatie op locatie of een combinatie
Focus op outbound marketing, sales en klantenservice
Stimuleert persoonlijke betrokkenheid bij klanten en maakt verkoopprocessen efficiënter
Gebruiksvriendelijke intuïtieve interface
Hoge gebruikersacceptatie
Vervangt losse marketing-, sales- en klantenservicetools
Voordelige implementatie en onderhoud
Snelle implementatie
Groeit mee met je organisatie
Eenvoudig koppelen en integreren met externe software (m.u.v. Microsoft producten)
Uitgebreide geïntegreerde compliance functies
360 graden klantbeeld: Welke producten hebben klanten? In welke producten zijn ze geïnteresseerd? Welke problemen hebben ze?
Blijvend gratis CRM
Cloudgebaseerd CRM
Focus op outbound marketing, sales en klantenservice
Gericht op efficiënt werken, het vergroten van inkomsten en het besparen van geld en tijd
Gebruiksvriendelijke intuïtieve interface
Hoge gebruikersacceptatie
Vervangt losse marketing-, sales- en klantenservicetools
Voordelige implementatie en onderhoud
Snelle implementatie
Groeit mee met je organisatie
Eenvoudig koppelen en integreren met externe software
Beperkte geïntegreerde compliance functies
360 graden beeld van leads, prospects en klanten. Begeleid leads door hun gehele koopreis naar kansrijke prospects. Registreer alle interactie in je CRM en speel daar automatisch op in.