fbpx

HubSpot Marketing Hub.

Krachtige standalone tools, onoverwinnelijk als je ze samen gebruikt.

Met de Marketing Hub wordt HubSpot CRM uitgebreid met de tools om resultaat te boeken met data-gestuurde contentmarketing. Zo kan je krachtige leads genereren, die automatisch in HubSpot CRM worden toegevoegd.

De combinatie van HubSpot CRM en de Marketing Hub zorgt voor het gestroomlijnd genereren van leads. Er wordt per lead een detailleert leadprofiel opgebouwd, waarmee je inzicht krijgt in de interesse en het gedrag van de lead.

De Marketing Hub geeft je de tools om online een hoge vindbaarheid op te bouwen én hier het maximale uit te halen. Met de blogtool wordt het maken van blogs eenvoudig gemaakt. Deze kunnen worden geplaatst in een custom template en worden voorzien van call-to-actions en landingspagina’s. Daarnaast krijg je ondersteuning bij de optimalisatie voor SEO. HubSpot zorgt ervoor dat je het maximale kan bereiken met je content en hoger zal komen in de organische zoekresultaten van de bekende zoekmachines. Dit resulteert in meer relevante websitebezoekers.

HubSpot emailmarketing

Ook het maken van landingspagina’s met slimme invulformulieren, waar bezoekers bijvoorbeeld een eBook kunnen downloaden, kan vanuit HubSpot. Net als het inzetten van e-mailmarketing, ook wel lead-nurturing genoemd.

HubSpot staat bekend om de analytische functies. Alle statistieken worden gezameld en zijn in overzichtelijke dashboard weergegeven. Zo hou je altijd overzicht over de prestaties.

De Marketing Hub kan ook als losse tool worden gebruikt en worden gekoppeld aan een ander CRM-systeem. Kijk voor meer informatie over de Marketing Hub en de diensten die Systony kan leveren onder ‘Marketing Automation’.

De Marketing Hub versterkt HubSpot CRM, maar is ook als zelfstandige tool in te zetten voor jouw marketing. Het gebruik van HubSpot CRM en de Hubs zorgt voor een onoverwinnelijke combinatie.

Lees meer over de Marketing Hub

Boek resultaat met data-gestuurde contentmarketing

Functies van HubSpot Marketing Hub:

✔  Formulieren
✔  Contactactiviteiten
✔  Contactbeheer
✔  Contact- & bedrijfsinformatie
✔  Facebook & Instagram lead advertenties
✔  Gespreksinbox
✔  Team e-mail
✔  Livechat
✔  Chatbots
✔  E-mail marketing
✔  Lijsten
✔  Optimalisatie voor smartphones
✔  Tools voor blogs & content

✔  SEO-optimalisatie
✔  Tools voor contentstrategie
✔  Beheer en monitor social media
✔  Video hosting & management
✔  Call-to-actions
✔  Landingspagina’s
✔  Statistieken dashboards
✔  Standaard SSL-certificaat
✔  Gebruik van subdomeinen
✔  Marketing automation
✔  Nurturting op basis van doelen
✔  Smart content
✔  Veldrapportages

✔  A/B testen
✔  Gebeurtenissenrapportage
✔  Voorspellende leadscores
✔  Contactpersonen rapportages
✔  Bedrijfsrapportage
✔  Integratie met Salesforce
✔  Workflow uitbreidingen

Impressie van de Marketing Hub:

Meer mogelijkheden van HubSpot:

HubSpot CRM
Een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk CRM-systeem voor jouw organisatie.
Ontdek meer

Sales Hub
Haal het maximale uit je verkoop met verzamelde informatie over leads.
Ontdek meer

Service Hub
Geef je klantenservice de tools om klanten optimaal te kunnen helpen.
Ontdek meer