De laatste HubSpot updates | november 2025
van Maarten de Wit op 17-12-25 8:44
.png?width=700&height=385&name=De%20laatste%20HubSpot%20updates%20november%202025%20(1).png)
Ook deze maand zijn er weer toffe updates in je HubSpot-portaal. Wat vind je bijvoorbeeld van de nieuwe 'Deal Insights CRM Card'? Van de nieuwe 'Buyer Groups'? En de pathfinder in de customer journey analytics?
Hieronder vind je onze selectie met de beste HubSpot Updates van november 2025:
1. Leads: standaard CRM-object
2. Deal Insights CRM Card
3. Buyer Groups
4. Offertes maken vanuit de dealindex weergave
5. Round robin voor tickets
6. 4 Kleine updates in je Helpdesk-omgeving
7. Pathfinder in Customer Journey Analytics
8. Lijst met geblokkeerde nummers (uitgaande gesprekken)
9. Google Meet App
10. App workflow actions insights
11. Automatische tekstopmaak in CRM-velden
12. Drag-and-drop rapportages
13. Spraakopdrachten in de mobiele HubSpot App
14. HubSpot Inspire
15. HubSpot & Google Sheets
1. Leads: standaard CRM-object
Je leest het goed! Met een Sales Hub Pro+ licentie (plus een toegewezen sales seat) heb je er een nieuw standaard object bij: leads.
Deze leads beheer je via je lead-indexpagina en/of je saleswerkruimte. Vanuit je saleswerkruimte kan dat natuurlijk alleen voor leads die aan jou toegewezen zijn. Je leads zijn ook zichtbaar in de bijbehorende contact- en bedrijfsrecords.
Leads gebruik je eenvoudig voor je andere HubSpot-functionaliteiten. Denk bijvoorbeeld aan workflows, rapportages en integraties.
2. Deal Insights CRM Card
Vrijwel maandelijks komen er nieuwe CRM-kaarten voor je records en Helpdesk-omgeving bij. Check dus regelmatig even welke nieuwe inzichten je kunt toevoegen.
Deze maand attendeer ik je op de AI-aangedreven Deal Insights Card voor je dealrecords. Waarmee je in één oogopslag de risico's van een deal ziet. Een waardevolle aanvulling!
Voorheen was deze informatie alleen in de sales workspace zichtbaar. Met een Sales Hub Pro+ licentie zijn de inzichten nu ook in je dealrecords beschikbaar.
3. Buyer Groups
Nieuw is ook de mogelijkheid om ‘Buyer Groups’ aan te maken. Zodat je een beter beeld van je belangrijkste kopers krijgt. Hiervoor voeg je de ‘Buying Card’ aan je bedrijfs-, contact- en/of dealrecords toe.
De Buying Card brengt de rollen van alle deal-stakeholders met een organigram in kaart. En laat je met heat maps zien wie je belangrijkste relaties bij een deal zijn. Een toffe update voor als je een Sales Hub Enterprise licentie hebt!
4. Offertes maken vanuit de dealindex weergave
Creëer je regelmatig offertes met je Sales Hub licentie? Dan is dit een hele fijne update. Vanaf nu genereer je namelijk offertes vanuit je dealindex. Individuele records openen is dus niet meer nodig!
5. Round robin voor tickets
Met je round robin-functie verdeel je binnenkomende tickets nu gelijkmatig over je team. Zodat je de werklast eerlijk onder je teamleden kunt verdelen. Met een ticket-tijdstempel zien je klanten bovendien wanneer tickets zijn aangemaakt, bijgewerkt en opgelost. Twee toffe Service Hub Pro+ functies om de communicatie met je klanten te verbeteren.
👉 TIP: Weet je dat je de zichtbaarheid van tickets in je klantenportaal op gebruikersniveau beheert?
6. 4 Kleine updates in je Helpdesk-omgeving
HubSpot verbetert de functies van de Helpdesk-omgeving continu. Dit zijn je belangrijkste nieuwe mogelijkheden van deze maand:
- Je bepaalt voortaan zelf welke ticketdetails er in de zoekresultaten staan.
- Er is een nieuwe weergave voor spam-berichten, zodat je die makkelijker beheert en filtert.
- De zoekfunctionaliteiten voor tickets zijn verbeterd.
Doe hier je voordeel mee als je een Service Hub Pro+ licentie hebt!
Voor Enterprise licenties is er nog een update. Binnen de overkoepelende Helpdesk-omgeving kun je nu namelijk speciale werkruimten maken. Bijvoorbeeld voor verschillende supportteams. Iedere werkruimte heeft eigen weergaven, filters en workflows.
👉 TIP: Weet je dat het mogelijk is om je afwezigheidsstatus voor een bepaalde periode in te stellen?
7. Pathfinder in Customer Journey Analytics

Ben je benieuwd hoe je leads en klanten op je contactpunten reageren? Dan biedt de nieuwe pathfinder uitkomst. Deze tool legt namelijk de paden die je leads en klanten bewandelen bloot.
Je startpunt óf eindpunt is bijvoorbeeld een webinar-registratie. Vervolgens maakt HubSpot voor je inzichtelijk wat de belangrijkste stappen ervoor of erna zijn. Beschikbaar met een Sales of Service Hub Enterprise licentie.
8. Lijst met geblokkeerde nummers (uitgaande gesprekken)
Zijn er telefoonnummers die je team nooit mag bellen? Denk bijvoorbeeld aan concurrenten, afgemelde contacten en andere geblokkeerde nummers. Dan houd je dit met een Sales of Service Hub Starter+ licentie voortaan makkelijker bij in HubSpot.
9. Google Meet App

Inmiddels bevat HubSpot’s App Marketplace maar liefst meer dan 2.000 apps. Regelmatig komen er nieuwe apps bij of worden bestaande apps herzien.
Onlangs is de Google Meet App in een nieuw jasje gestoken. Zo is de interface vernieuwd. Waardoor je bijvoorbeeld makkelijker opnames en transcripties van je vergaderingen maakt. De update geldt voor alle hubs en niveaus.
10. App workflow actions insights

Met HubSpot’s nieuwe workflow app volg je uitvoeringstijden, succespercentages en fouten. Zodat je jouw custom automatisering makkelijker kunt optimaliseren.
In de afbeelding hierboven is Asana aan HubSpot gekoppeld. Je ziet dat er in totaal 6 workflows zijn. Welke workflows aan staan en welke niet. En of ze in de afgelopen 7 weken gebruikt zijn.
Wil je de diepte induiken? Dan klik je met je muis op de workflow waar je meer informatie over wilt hebben. Ook deze update geldt voor alle hubs en niveaus.
11. Automatische tekstopmaak in CRM-velden
Dankzij automatische tekstopmaak verwijdert HubSpot overbodige witruimte automatisch uit je tekstvelden. Daarnaast zorgt het ervoor dat de hoofdletters automatisch kloppen. Een mooie nieuwe functie voor alle licenties en niveaus om je datakwaliteit te verbeteren!
12. Drag-and-drop rapportages
Met een nieuw zijpaneel voeg je opgeslagen rapportages en sjablonen aan je dashboards toe. De update geldt voor alle hubs en niveaus.
13. Spraakopdrachten in de mobiele HubSpot App
Voortaan kun je via spraakopdrachten met je Breeze Assistant in de mobiele HubSpot App communiceren. Zodat je daarmee direct AI-aangedreven antwoorden op je CRM-vragen krijgt. De update geldt voor alle hubs en niveaus met Android en iOS devices.
14. HubSpot Inspire
Op HubSpot Inspire vind je talloze websitesjablonen voor de Content Hub. Heb je nog geen website in HubSpot of is je huidige website aan verbetering toe? Doe hier dan wat inspiratie op. Je ziet namelijk precies wat er allemaal mogelijk is met de CMS-software van HubSpot.
15. HubSpot & Google Sheets

Sinds kort combineer je je jouw Google Sheets eenvoudig met HubSpot’s CRM-tools. Zo:
- Synchroniseer je jouw contacten van Google Sheets met HubSpot.
- Pas je eenvoudig allerlei bulkbewerkingen toe.
- Wijs je HubSpot-contactgegevens met AI aan je Google Sheets-kolommen toe.
- Heb je in beide systemen altijd real-time informatie voor handen.
- Corrigeer je geautomatiseerd foutjes van handmatige invoer.
- Volg je de pijplijnvoortgang vanaf 1 centrale plek.
- Kun je jouw campagnes segmenteren en tegelijkertijd je data analyseren.
- Kun je vanuit Google Sheets rechtstreeks naar HubSpot navigeren.
- En nog heel erg veel meer!
Heb je vragen over deze updates? Of andere vragen over HubSpot? Ons supportteam staat klaar om je ermee te helpen!
- december 2025 (5)
- november 2025 (9)
- oktober 2025 (11)
- september 2025 (19)
- augustus 2025 (9)
- juli 2025 (13)
- juni 2025 (10)
- mei 2025 (13)
- april 2025 (24)
- maart 2025 (15)
- februari 2025 (17)
- januari 2025 (1)
- december 2024 (10)
- november 2024 (6)
- oktober 2024 (16)
- september 2024 (10)
- augustus 2024 (6)
- juli 2024 (6)
- juni 2024 (6)
- mei 2024 (6)
- april 2024 (19)
- maart 2024 (6)
- februari 2024 (9)
- januari 2024 (7)
- december 2023 (9)
- november 2023 (10)
- oktober 2023 (7)
- september 2023 (11)
- augustus 2023 (7)
- juli 2023 (6)
- juni 2023 (4)
- mei 2023 (11)
- april 2023 (10)
- maart 2023 (9)
- februari 2023 (6)
- januari 2023 (7)
- december 2022 (6)
- november 2022 (10)
- oktober 2022 (8)
- september 2022 (7)
- augustus 2022 (6)
- juli 2022 (6)
- juni 2022 (6)
- mei 2022 (5)
- april 2022 (8)
- maart 2022 (9)
- februari 2022 (9)
- januari 2022 (9)
- december 2021 (7)
- november 2021 (1)
- oktober 2021 (5)
- september 2021 (8)
- augustus 2021 (2)
- juli 2021 (2)
- juni 2021 (1)
- mei 2021 (1)
- maart 2021 (1)
- februari 2021 (1)
- januari 2021 (5)
- december 2020 (1)
- november 2020 (6)
- oktober 2020 (5)
- september 2020 (9)
- augustus 2020 (2)
- juli 2020 (10)
- juni 2020 (7)
- mei 2020 (5)
- april 2020 (5)
- maart 2020 (6)
- januari 2020 (1)
- december 2019 (1)
- november 2019 (1)
- oktober 2019 (3)
- september 2019 (5)
- augustus 2019 (2)
- juni 2019 (2)
- mei 2019 (3)
- april 2019 (3)
- maart 2019 (5)
- februari 2019 (2)
- januari 2019 (4)
- december 2018 (2)
- november 2018 (4)
- oktober 2018 (1)
- september 2018 (9)
- augustus 2018 (4)
- juli 2018 (5)
- juni 2018 (1)
- maart 2017 (5)
- februari 2017 (4)
- januari 2017 (6)
- december 2016 (6)
- november 2016 (3)
- september 2016 (3)
- augustus 2016 (2)
- juli 2016 (4)
- juni 2016 (2)
- mei 2016 (3)
- april 2016 (2)
- februari 2016 (3)
- december 2015 (1)
- november 2015 (4)
- oktober 2015 (2)
- september 2015 (5)
- augustus 2015 (5)
- juli 2015 (5)
- juni 2015 (2)
- mei 2015 (2)
- april 2015 (6)
- maart 2015 (9)
- februari 2015 (1)
- januari 2015 (3)
- december 2014 (4)
- november 2014 (5)
- oktober 2014 (8)
- september 2014 (3)
- augustus 2014 (3)
- juli 2014 (3)
- mei 2014 (4)
- april 2014 (5)
- maart 2014 (6)
- februari 2014 (6)
- januari 2014 (4)
- december 2013 (2)
- november 2013 (3)
- oktober 2013 (4)
.png?width=500&height=500&name=CTA%20kennishub%20(1).png)