fbpx

Microsoft Dynamics 365 for Marketing

De tools die marketeers nodig hebben

Met Microsoft Dynamics 365 for Marketing zoek en ontwikkel je meer leads die klaar zijn voor de volgende stap. De applicatie gaat verder dan e-mailmarketing. Door sales en marketing met elkaar te koppelen en processen te automatiseren, is het mogelijk om slimmere beslissingen te nemen en om het marketingrendement te maximaliseren.

Met de applicatie plan, automatiseer en monitor je campagnes van A tot Z. Het helpt je tijdens het volledige proces om van een websitebezoeker een qualified lead te maken. Met geautomatiseerde workflows, lead nurture campagnes en leadscoring kan de klantreis worden geoptimaliseerd en kunnen prospects door de marketing- en verkoopfunnel worden geleid.

E-mailcampagnes, online formulieren, het versturen van uitnodigingen en het beheren van evenementen en meer. Het is allemaal mogelijk met Microsoft Dynamics 365 for Marketing. Alle mogelijkheden komen samen in één applicatie en communiceren direct met de sales-applicatie.

Het is mogelijk om via meerdere kanalen leads te genereren en te onderhouden. Door prioriteiten toe te wijzen en zaken te automatiseren, kunnen sales en marketing beter op elkaar afgestemd worden. Met de ingebouwde intelligentie en analyses kan het investeringsrendement van marketing worden verbeterd.

Met Microsoft Dynamics 365 profiteer je van applicaties met tal van mogelijkheden, die onderling naadloos met elkaar communiceren.

Alle functies op een rij?

Download het Microsoft Dynamics 365 productoverzicht.

Download

Impressie van Microsoft Dynamics 365

Ontdek alle mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365

Lees meer over Microsoft Dynamics 365