fbpx

HubSpot Service Hub.

Krachtige standalone tools, onoverwinnelijk als je ze samen gebruikt.

Optimaliseer de klantenservice van jouw organisatie met het gebruik van de Service Hub van HubSpot. Door de samenwerking met HubSpot CRM ontstaat er een krachtige tool waarin je alle vragen van klanten kan behandelen, onder andere met servicetickets.

De relatie tussen bedrijven en klanten is de afgelopen jaren veranderd. Klanten verwachten dat zij optimaal geholpen worden. Met de Service Hub is alle klantinformatie eenvoudig en overzichtelijk beschikbaar, waardoor je beter in staat bent om de klant te helpen. Je hebt direct inzicht in bijvoorbeeld het type product dat wordt gebruikt, maar ook in eerdere contactmomenten en gestelde vragen.

HubSpot biedt meerdere manieren om jouw klantenservice te ondersteunen. Met een uitgebreid ticketsysteem kunnen klanten een ticket aanmaken met hun vraag of opmerking. De klantenservice kan deze tickets in een dashboard afhandelen.

Klantcontact is tevens mogelijk via een livechat. Deze kan worden weergegeven op jouw website, ongeacht welk CMS je gebruikt. Je kan zelf kiezen of de livechat op bepaalde pagina’s zichtbaar moet zijn of op de gehele website. Wanneer medewerkers zijn toegevoegd aan de chat, kunnen zij in een dashboard gesprekken accepteren en oppakken. Door het accepteren zie je direct welke medewerker het gesprek op heeft gepakt en welke gesprekken nog onbeantwoord zijn. Het is ook mogelijk om chatbots in te zetten, om zo tijd te kunnen besparen. Hierbij kan je antwoorden instellen op basis van bepaalde woorden. Klanten kunnen hierdoor direct naar een pagina met meer informatie worden verwezen.

Om klanttevredenheid te meten is er een ingebouwde functie voor het verzamelen van feedback. Met deze feedback ben je in staat om je klanten nog beter te kunnen helpen.

De Service Hub versterkt HubSpot CRM, maar is ook als zelfstandige tool inzetbaar voor jouw klantenservice. Het gebruik van HubSpot CRM en de Hubs zorgt voor een onoverwinnelijke combinatie.

Functies van HubSpot Service Hub:

✔  Ticketsysteem
✔  Support contactformulieren
✔  Meten van klanttevredenheid
✔  Kenniscentrum
✔  Tickets vanuit e-mail & chats
✔  Livechat
✔  Chatbots
✔  Koppel conversaties (e-mail en chats) automatisch aan medewerkers
✔  Automatiseren van klantenservice

✔  Rapportages
✔  Contactbeheer
✔  Contact- & bedrijfsinformatie
✔  Integratie met Gmail, Office 365 & Outlook
✔  E-mails uitgesteld versturen
✔  E-mail tracking
✔  E-mail templates
✔  Team e-mail
✔  1:1 video creatie & hosting

✔  Documenten
✔  Bellen vanuit HubSpot
✔  Agenda beschikbaar stellen voor prospects en klanten
✔  Opslaan en hergebruiken van tekstfragmenten
✔  Formulevelden
✔  Integratie met Salesforce

Impressie van de Service Hub:

Meer mogelijkheden van HubSpot:

HubSpot CRM
Een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk CRM-systeem voor jouw organisatie.
Ontdek meer

Sales Hub
Haal het maximale uit je verkoop met verzamelde informatie over leads.
Ontdek meer

Marketing Hub
De tools om resultaat te boeken met data-gestuurde contentmarketing.
Ontdek meer