fbpx

HubSpot Service Hub

Hoge klanttevredenheid en maximale retentie

Met de HubSpot Service Hub is alle klantinformatie eenvoudig en overzichtelijk beschikbaar, waardoor je klanten sneller en gerichter kunt helpen. Je hebt direct inzicht in bijvoorbeeld het type product dat wordt gebruikt, maar ook in eerdere contactmomenten en gestelde vragen.

HubSpot biedt een uitgebreid ticketsysteem, waarbij het systeem bij een vraag, verzoek of klacht een ticket genereert en toewijst aan de daarvoor aangewezen medewerker.

Vraag een demo aan

Een korte introductie op HubSpot Service Hub

Boek tijd in mijn agenda voor een online demo

Ticketsysteem

Met een slim ticketsysteem kunnen klanten tickets aanmaken met hun vraag. De klantenservice handelt deze tickets af in een dashboard.

Livechat

Kies waar je de livechat op je website toont en pak met het team binnenkomende chats op. Deze chats worden automatisch gelogd.

Chatbot

Om tijd te besparen zet je de chatbot in. Deze loodst de bezoeker verder aan de hand van een series van vraag en antwoord.

Documenten

Laat medewerkers vanuit een documentencentrum snel de juiste documenten delen ter ondersteuning bij het afhandelen van een vraag.

Bellen vanuit HubSpot

Met de HubSpot Service Hub koppel je jouw telefooncentrale aan het systeem. Zo log je ieder telefoongesprek.

Feedback met NPS-rating

Om klanttevredenheid te meten is er een ingebouwde functie voor het verzamelen van feedback. De feedback is gekoppeld aan de NPS.

Alle functies op een rij?

Download het HubSpot productoverzicht.

Download

Impressie van HubSpot Service Hub

17 jaar
Toonaangevend in CRM

450+
Succesvolle CRM-implementaties

94%
Klantretentie sinds 2003

Succesvolle samenwerking

Wij hebben meerdere malen met Systony samengewerkt, vanaf 2006 met Maximizer CRM en vanaf 2016 met HubSpot.
Systony is zeker de go-to partner als je je organisatie wilt laten groeien ondersteund door CRM. Wij gebruiken momenteel de HubSpot Marketing en Sales Hubs, volledig geïmplementeerd door Systony.
Zij hebben voor een probleemloze databasemigratie gezorgd van ons oude CRM naar HubSpot.

Eric-Jan Dekker, Ingenieursbureau Post en Dekker

CRM strategie van A tot Z

In 2018 zijn wij begonnen met Inbound Marketing Automation. Wij hebben gekozen voor het full-service pakket van Systony zodat wij van A tot Z op professionele ondersteuning kunnen rekenen.
Van een Inbound Marketing Blauwdruk, CRM integratie, een nieuwe website met al haar content tot het schrijven van nieuwe blogartikelen en eBooks: het wordt allemaal perfect verzorgt door Systony. Samen zijn we een topteam!

Michael Hollenbenders, Ecoratio – The Release Agent Company

Full service CRM & Inbound Marketing

Na een succesvolle CRM implementatie en Inbound Marketing ondersteuning bij onze dochterorganisatie hebben wij in 2019 besloten om HubSpot te implementeren binnen ons moederbedrijf. Systony biedt ondersteuning op ieder niveau van de implementatie en heeft diepgaande kennis van de techniek. Een enorme toegevoegde waarde zit hem in de manier waarop wij ondersteuning krijgen bij contentcreatie. Systony’s persoonlijke benadering is de sleutel tot onze sucesvolle samenwerking.

Martijn Visser, Van den Bergh & Co.

Bekijk onze HubSpot CRM en de Hubs

HubSpot CRM HubSpot Sales Hub HubSpot Marketing Hub