Met de HubSpot Service Hub is alle klantinformatie eenvoudig en overzichtelijk beschikbaar, waardoor je klanten sneller en gerichter kunt helpen. Je hebt direct inzicht in bijvoorbeeld het type product dat wordt gebruikt, maar ook in eerdere contactmomenten en gestelde vragen.
HubSpot biedt een uitgebreid ticketsysteem, waarbij het systeem bij een vraag, verzoek of klacht een ticket genereert en toewijst aan de daarvoor aangewezen medewerker.







Ticketsysteem
Met een slim ticketsysteem kunnen klanten tickets aanmaken met hun vraag. De klantenservice handelt deze tickets af in een dashboard.







Livechat
Kies waar je de livechat op je website toont en pak met het team binnenkomende chats op. Deze chats worden automatisch gelogd.







Chatbot
Om tijd te besparen zet je de chatbot in. Deze loodst de bezoeker verder aan de hand van een series van vraag en antwoord.







Documenten
Laat medewerkers vanuit een documentencentrum snel de juiste documenten delen ter ondersteuning bij het afhandelen van een vraag.







Bellen vanuit HubSpot
Met de HubSpot Service Hub koppel je jouw telefooncentrale aan het systeem. Zo log je ieder telefoongesprek.







Feedback met NPS-rating
Om klanttevredenheid te meten is er een ingebouwde functie voor het verzamelen van feedback. De feedback is gekoppeld aan de NPS.




Succesvolle samenwerking
Wij hebben meerdere malen met Systony samengewerkt, vanaf 2006 met Maximizer CRM en vanaf 2016 met HubSpot.
Systony is zeker de go-to partner als je je organisatie wilt laten groeien ondersteund door CRM. Wij gebruiken momenteel de HubSpot Marketing en Sales Hubs, volledig geïmplementeerd door Systony.
Zij hebben voor een probleemloze databasemigratie gezorgd van ons oude CRM naar HubSpot.
Eric-Jan Dekker, Ingenieursbureau Post en Dekker




CRM strategie van A tot Z
In 2018 zijn wij begonnen met Inbound Marketing Automation. Wij hebben gekozen voor het full-service pakket van Systony zodat wij van A tot Z op professionele ondersteuning kunnen rekenen.
Van een Inbound Marketing Blauwdruk, CRM integratie, een nieuwe website met al haar content tot het schrijven van nieuwe blogartikelen en eBooks: het wordt allemaal perfect verzorgt door Systony. Samen zijn we een topteam!
Michael Hollenbenders, Ecoratio – The Release Agent Company




Full service CRM & Inbound Marketing
Na een succesvolle CRM implementatie en Inbound Marketing ondersteuning bij onze dochterorganisatie hebben wij in 2019 besloten om HubSpot te implementeren binnen ons moederbedrijf. Systony biedt ondersteuning op ieder niveau van de implementatie en heeft diepgaande kennis van de techniek. Een enorme toegevoegde waarde zit hem in de manier waarop wij ondersteuning krijgen bij contentcreatie. Systony’s persoonlijke benadering is de sleutel tot onze sucesvolle samenwerking.
Martijn Visser, Van den Bergh & Co.