fbpx

Servicemanagement van Maximizer CRM.

De tools om klanten optimaal te kunnen helpen.

Wanneer een klant met een vraag zit, wil je deze graag zo goed en snel mogelijk beantwoorden. Met Maximizer CRM word je optimaal ondersteunt om klanten beter te kunnen helpen.

Alle communicatie met klanten wordt op één plek verzamelt, waardoor er snel geschakeld kan worden. Met een paar muisklikken is direct de contactgeschiedenis beschikbaar, net als alle contactpersonen, notities en belangrijke documenten. Wanneer Maximizer CRM gekoppeld is aan een telefooncentrale, wordt getoond wie er belt en kan je al voor het opnemen van de telefoon de eerdere communicatie erbij pakken. Zo heb je direct alles bij de hand en kan een vraagstuk sneller worden beantwoord.

Binnen servicemanagement kan eenvoudig worden gezocht op cases. Hiermee kan gekeken worden naar soortgelijke vraagstukken en hoe collega’s deze op hebben gelost. Binnen de cases zijn ook toegevoegde documenten, handleidingen, veel gestelde vragen en formulieren beschikbaar. Tevens zijn alle gemaakte notities zichtbaar, zodat de case voorzien is van extra informatie. Hierdoor ontstaat een case met alle benodigde informatie om toekomstige soortgelijke vraagstukken sneller op te kunnen lossen.

Omdat Maximizer CRM ook mobiel toegankelijk is, is de informatie vanaf iedere locatie op te vragen. Hiermee kan altijd en overal service worden verleend.

Met Maximizer CRM is het eenvoudig om een case op te zoeken en de informatie erbij te pakken. In onderstaande video wordt getoond hoe eenvoudig kan worden gezocht.

Impressie van Maximizer CRM

Meer functionaliteiten van Maximizer CRM:

Relatiemanagement
Beheer de relaties op een manier die het beste past bij jouw organisatie.
Ontdek meer

Verkoopmanagement
In verkoopmanagement is alle benodigde informatie zichtbaar in een overzichtelijk dashboard.
Ontdek meer

Alle functionaliteiten
Bekijk het overzicht met alle functionaliteiten van Maximizer CRM.
Ontdek meer