fbpx

Maximizer CRM Servicemanagement

De tools voor jouw klantenservice

Wanneer een klant met een vraag zit, wil je deze graag zo goed en snel mogelijk beantwoorden. Met Maximizer CRM word je optimaal ondersteund om klanten beter te kunnen helpen.

Alle communicatie met klanten wordt op één plek verzameld, waardoor er snel kan worden geschakeld. Met een paar muisklikken is direct de contactgeschiedenis beschikbaar, net als alle contactpersonen, notities en belangrijke documenten. Wanneer Maximizer CRM gekoppeld is aan een telefooncentrale, wordt getoond wie er belt en kan je al voor het opnemen van de telefoon de eerdere communicatie erbij pakken. Zo heb je direct alles bij de hand en kan een vraagstuk sneller worden beantwoord.

Binnen servicemanagement kan eenvoudig worden gezocht op cases. Hiermee kan gekeken worden naar soortgelijke vraagstukken en hoe collega’s deze op hebben gelost. Binnen de cases zijn ook toegevoegde documenten, handleidingen, veel gestelde vragen en formulieren beschikbaar. Tevens zijn alle gemaakte notities zichtbaar, zodat de case extra informatie kan tonen. Hierdoor ontstaat een case met alle benodigde informatie om toekomstige soortgelijke vraagstukken sneller op te kunnen lossen.

Omdat Maximizer CRM ook mobiel toegankelijk is, is de informatie vanaf iedere locatie op te vragen. Hiermee kan altijd en overal service worden verleend.

Alle functies op een rij?

Download het Maximizer CRM productoverzicht.

Download

Impressie van Maximizer CRM

Ontdek alle mogelijkheden van Maximizer CRM

Lees meer over Maximizer CRM