fbpx

Maximizer CRM Relatiemanagement

Beheer relaties op een passende en gebruiksvriendelijke manier

Beheer de relaties op een manier die het beste past bij jouw organisatie. Door zelf gebruikersvelden aan te maken, is het mogelijk om alle gegevens weer te geven die voor jouw organisatie belangrijk zijn.

In relatiemanagement kunnen per klant alle contactmomenten worden bijgehouden. Zo zijn bijvoorbeeld afspraken te zien, worden verkoopkansen weergegeven en zijn alle tickets uit servicemanagement zichtbaar. Wanneer Maximizer CRM wordt gekoppeld aan Outlook en een telefooncentrale, is het ook mogelijk om alle e-mails en overzicht van eerdere telefoongesprekken weer te geven.

In de module is het niet alleen mogelijk om te werken met veel gegevens, maar relatiemanagement werkt ook actief met deze gegevens. Naast standaard notificaties als afspraakherinneringen, is het ook mogelijk om zelf notificaties in te stellen. Op een gebruiksvriendelijke manier worden deze notificaties weergegeven.

Alle functies op een rij?

Download het Maximizer CRM productoverzicht.

Download

Impressie van Maximizer CRM

Ontdek alle mogelijkheden van Maximizer CRM

Lees meer over Maximizer CRM