fbpx

Relatiemanagement van Maximizer CRM.

Beheer de relaties op een manier die het beste past bij jouw organisatie.

Beheer de relaties op een manier die het beste past bij jouw organisatie. Door zelf gebruikersvelden aan te maken, is het mogelijk om alle gegevens weer te geven die voor jouw organisatie belangrijk zijn.

In relatiemanagement kunnen per klant alle contactmomenten worden bijgehouden. Zo zijn bijvoorbeeld afspraken te zien, worden verkoopkansen weergegeven en zijn alle tickets uit servicemanagement zichtbaar. Wanneer Maximizer CRM wordt gekoppeld aan Outlook en een telefooncentrale, is het ook mogelijk om alle e-mails en overzicht van eerdere telefoongesprekken weer te geven.

In de module is het niet alleen mogelijk om te werken met veel gegevens, maar relatiemanagement werkt ook actief met deze gegevens. Naast standaard notificaties als afspraakherinneringen, is het ook mogelijk om zelf notificaties in te stellen. Op een gebruiksvriendelijke manier worden deze notificaties weergegeven.

Ben je benieuwd naar hoe je de notificaties in kan stellen? Bekijk dan onderstaande video.

Impressie van Maximizer CRM

Meer functionaliteiten van Maximizer CRM:

Verkoopmanagement
In verkoopmanagement is alle benodigde informatie zichtbaar in een overzichtelijk dashboard.
Ontdek meer

Servicemanagement
Met Maximizer CRM heb je de tools om klanten optimaal te kunnen helpen.
Ontdek meer

Alle functionaliteiten
Bekijk het overzicht met alle functionaliteiten van Maximizer CRM.
Ontdek meer