fbpx

Systony staat voor CRM-succes.

Systony adviseert en ondersteunt vóór, tijdens en na de implementatie van CRM

Geen organisatie is hetzelfde, waardoor advies en implementatie steeds die aanpak krijgt die het verdient en nodig heeft. Of het gaat om advies of demo, implementatie of training – Systony staat voor je klaar!

Met een ambitieuze groep CRM-specialisten werken wij dagelijks voor uiteenlopende opdrachtgevers. Systony helpt je bij het selecteren van de juiste CRM-software en laat zien hoe CRM voor jouw organisatie het beste geïmplementeerd kan worden. Maar desgewenst blijft Systony ook na de implementatie betrokken.

Systony adviseert

Systony adviseert en helpt bij het vinden van een CRM dat voorziet in de belangrijkste wensen en eisen van jouw organisatie. Dit kunnen wij gericht doen doordat wij partner zijn van de vier beste systemen op de mark. Voordeel is dat er altijd wel een systeem is dat aansluit op jouw wensen.

Ons advies: start bij het inventariseren van jouw CRM-behoeften. Hier kun je zelf al mee starten aan de hand van de CRM Checklist.

De CRM Checklist

Breng eenvoudig jouw CRM-behoeften in kaart!

Download de CRM Checklist

CRM Checklist

Systony implementeert

Een CRM-implementatie verzorgd door Systony kenmerkt zich door focus op gebruikersacceptatie, het managen van de verandering, het overdragen van kennis en een scherp oog voor een snelle terugverdientijd. Bovendien hebben de implementaties een korte doorlooptijd en werken wij volgens fixed-price modellen zonder verborgen kosten.

Wij implementeren CRM volgens een gestructureerde aanpak en in 4 stappen:

Het succes van iedere nieuwe implementatie hangt af van een goede voorbereiding. Systony begint daarom altijd met een grondige projectdefinitie, ook wel CRM Blauwdruk genoemd. Daarbij maken wij gebruik van heldere procedures voor het specificeren en ontwerpen van de juiste interfaces. Deze methodische aanpak waarborgt dat wij niets over het hoofd zien. Het zorgt ook voor een optimale inzet van medewerkers en middelen, plus een oplossing die volledig aansluit op de bedrijfsdoelstellingen.

Voor de implementatie van het CRM zetten wij bewezen methodes in die succes garanderen. Systony ontwikkelde hiervoor gestandaardiseerde procedures voor elk onderdeel van het Systony klantenserviceproces. Uit deze veelomvattende diensten maken wij de meest praktische combinatie voor jouw CRM-implementatie. De implementatie bestaat uit de installatie, configuratie, dataconversie, systeemintegratie en het laden van data.

Om de voordelen van het nieuwe CRM-systeem optimaal te benutten is het belangrijk dat je medewerkers zich deze eigen maken. De ervaring leert dat het succes van onze implementatie het grootst is wanneer eindgebruikers er snel mee willen en kunnen werken. Dat vraagt om betrokkenheid die wij realiseren door al tijdens het implementatietraject intern over de voordelen van onze oplossing te communiceren.

Deze fase is op te delen in gebruikerstrainingen, key-user trainingen, admintrainingen, specifieke trainingen en enkele terugkomdagen voor extra gebruikersondersetuning.

Nu het CRM-systeem is opgeleverd en de medewerkers er mee kunnen werken blijven wij het opgeleverde systeem afstellen, zodat het voldoet aan alle wensen en verwachtingen. Wij voeren een standaard testplan uit om te beoordelen of alle aanpassingen en functies naar behoren werken.

Deze fase is op te delen in de acceptatietest, definitieve controle, projectreview en sign-off.