Maarten-200px

Maarten de Wit

Adviseur CRM & Inbound Marketing

“Het mooiste van mijn werk vind ik, dat ik bedrijven echt beter maak.”

“Ik vind het fantastisch om op locatie onder de mensen te zijn. Het is heel leuk om te zien wat andere bedrijven maken en doen. Met humor enthousiasmeer ik vervolgens mijn klanten.” Maarten is een echt mensen-mens. Als adviseur CRM & Inbound Marketing neemt hij graag een kijkje in de ‘keukens’ van andere bedrijven. 

Voor Systony werkte Maarten in de hospitality. Daar was hij maar een kleine schakel bij grote verkoopteams. Zijn werk gaf hem te weinig voldoening. Onderscheid je maar eens in een grote hotelketen. Maarten wilde daarom wat anders doen. Via via kwam hij bij Systony terecht. “De overstap was wel spannend. Hoe zou het gaan bij een veel kleinere organisatie met een klein salesteam? Bovendien ging ik in een branche werken, die compleet nieuw voor mij was.” 

Maartens avontuur pakte heel goed uit. Hij vindt zijn werk geweldig en heeft het enorm naar zijn zin bij Systony. Ieder CRM-salestraject is anders. Dat maakt mijn werk leuk. Onze manier van werken is heel efficiënt en tastbaar. In mijn functie moet ik mij inleven in de klant en begrijpen wat er speelt. Veel bedrijven kampen met soortgelijke issues, maar er zijn ook altijd bedrijfsspecifieke knelpunten. Ik vind het heel gaaf om daar een oplossing voor te bieden. Het eindresultaat is altijd concreet.” 
 
Wat Maarten verder nog fijn vindt aan zijn functie? “Een project pakken we als team op. Met mijn expertise help ik klanten zo goed mogelijk tijdens de eerste fase. Daarna kan ik ervan op aan, dat mijn collega’s mijn beloftes nakomen. Tijdens èn na de implementatie van HubSpot. Bij de meeste bedrijven communiceer ik op directieniveau. Het is zo gaaf om knelpunten op te lossen, processen te stroomlijnen en de winst omhoog te zien vliegen. Het mooiste van mijn werk vind ik, dat ik bedrijven echt beter maak. Met behulp van een CRM-systeem natuurlijk.”  

Enthousiast vertelt Maarten, dat hij in zijn huidige functie veel IT-kennis heeft opgedaan. Voor de klant maakt hij een vertaalslag. Zo kan hij nu bijvoorbeeld in Jip & Janneke taal uitleggen wat een dataconversie is. Het is de kunst om moeilijke technische termen te vertalen naar een begrijpelijk advies. Hoe meer technische kennis hij krijgt hoe beter hij zijn klanten kan helpen.  
 
De sfeer bij Systony vindt Maarten heel gezond.Iedereen gaat amicaal, familiair en gelijkwaardig met elkaar om. Er hangt een no-nonsense sfeer. Wees lekker jezelf. Als je hart hebt voor de zaak, dan word je daar zeker voor beloond.” 

 

 

Meer over Maarten

  • Leeftijd: 31 jaar
  • In dienst: januari 2019
  • Functie: Adviseur CRM & Inbound Marketing
  • Thuis: relatie met Yvette  en zoontje Mason van 1 jaar
  • Hobby’s: sporten, uit eten, bordspelletjes spelen, festivals bezoeken en reizen.
Plezier in je werk

SAMEN GROEIEN WE VERDER!