Casestudie video | Schothorst Feed Research 

Voor deze casestudie video zijn we bij Schothorst Feed Research: onderzoeksinstituut voor veevoeding.

Door de behoefte voor een nieuw CRM-systeem kwamen zij uit bij HubSpot en Systony als implementatiepartner. 

De video laat zien waarom Schothorst Feed Research wilde overstappen naar HubSpot en hoe HubSpot CRM na implementatie bevalt. 

HubSpot CRM demo video bekijken

Video index

00:00:00 - Over Schothorst Feed Research
00:00:54 - Koppeling met GoTo Webinar
00:01:07 - Karin van de Belt over de overstap naar HubSpot
00:01:40 - Maxime over het overzetten van data naar HubSpot 
00:02:32 - Edwin Bleumer over HubSpot
00:02:45 - Karin van der Belt over de ondersteuning van Systony

Schothorst Feed Research is 1 van de belangrijkste Nederlandse spelers wat betreft advies en onderzoek voor veevoeding. Er wordt continu gewerkt aan de ontwikkeling van innovatieve veevoedingsconcepten en aan de kennisdeling hiervan. Voor het delen van deze kennis organiseert Schothorst Feed Research diverse online en offline evenementen. Een goed CRM-systeem is dus heel belangrijk. 

Vóór de datamigratie naar HubSpot werkte Schothorst Feed Research met veel verschillende software-systemen voor onder andere het CRM, de cursusregistratie en andere gegevens. Dit was onoverzichtelijk en maakte automatiseren bijna onmogelijk, waardoor de gebruikersacceptatie van het oude CRM-systeem ook laag was. 

Voor de overstap naar een nieuw CRM-systeem heeft Schothorst Feed Research gekozen voor HubSpot met Systony als datamigratie-partner. Maxime, CRM consultant bij Systony, heeft in samenwerking met de key-users nagedacht over de datastructuur en toekomstige koppelingen. Zo is er een standaard koppeling gemaakt met GoTo Webinar. Er zijn custom objecten aangemaakt, zodat de informatie rondom evenementen altijd up-to-date is. En is een groot deel van de informatiestroom van en naar de consultants geautomatiseerd.

''Ook na de livegang is er nog zeer regelmatig contact met Systony.'' aldus Karin van de Belt. Maxime en Peter (Customer Support) ondersteunen met trainingen en vragen. Daarnaast sluiten zij aan bij het maandelijks HubSpot-overleg. ''Zodat wij blijven verbeteren en groeien''. Hierdoor heeft Schothorst Feed Research met HubSpot nu een uniforme werkwijze gecreëerd waar ze heel blij mee zijn. 

''Dankzij HubSpot en de ondersteuning van Systony met trainingen en support is er nu een uniforme werkwijze waar we heel blij mee zijn.''
Edwin Bleumer

Sales Manager Feedinsights - Schothorst Feed Research

Meer weten?
Laat je adviseren door een consultant