Systony voor jouw CRM-succes.

Wij adviseren & ondersteunen - vóór, tijdens en na de implementatie.

Met een ambitieuze groep CRM-specialisten werken wij dagelijks voor uiteenlopende opdrachtgevers. Systony helpt je bij het selecteren van de juiste CRM-software en laat je zien hoe CRM-software voor jouw organisatie het beste geïmplementeerd kan worden. Maar ook na de implementatie blijft Systony nauw betrokken voor maximaal rendement.

Geen organisatie is hetzelfde, waardoor advies en implementatie steeds die aanpakt krijgt die het verdient. Of het gaat om advies, een softwaredemo, CRM-training of –implementatie – Systony staat voor je klaar!

Wat zeggen onze klanten?

Met ruim 400 CRM-implementaties in de afgelopen 13 jaar hebben wij vele soorten organisaties uit diverse branches geholpen op gebied van CRM.

Koninklijke Auping bedrijft CRM effectief met de diensten van Systony. Dankzij Systony (en Maximizer CRM) kunnen we nu de communicatie, contactgegevens en transacties van klanten efficiënter beheren.

Jakob de Vries
Systems Engineer, Koninklijke Auping BV
Auping

Systony adviseert CRM

Of je nu op zoek bent naar een eerste CRM-oplossing voor je organisatie of een bestaand systeem wilt vervangen – je kunt hoe dan ook hulp gebruiken bij de selectie, implementatie en het daarop volgende verandertraject. Want in het uitgebreide CRM-landschap raak je al snel de weg kwijt zonder professionele begeleiding.

Bovendien is professionele ondersteuning ook tijdens en na de CRM-implementatie een must.

Benieuwd wat er komt kijken bij CRM-selectie en implementatie?

Download het handboek CRM Selectie

CRM advies

Systony helpt bij CRM-selectie

CRM selectie

Ons advies start bij het inventariseren van behoeften. Een CRM-oplossing is geschikt en kan pas slagen als deze voorziet in de belangrijkste wensen en eisen van jouw organisatie.

Systony biedt meerdere CRM-oplossingen, een aanbod wat ons uniek maakt in de Benelux. Met Maximizer CRM, Microsoft Dynamics 365 CRM & HubSpot CRM. Zo kunnen wij altijd een oplossing bieden die bij jouw organisatie past.

Breng CRM-behoeften van jouw organisatie in kaart!

Download de CRM Checklist

Systony implementeert CRM

Een CRM-implementatie verzorgd door Systony kenmerkt zich door focus op gebruikersacceptatie, het managen van de verandering, het overdragen van kennis en een scherp oog voor een snelle terugverdientijd. Bovendien hebben de implementaties een korte doorlooptijd en werken wij volgens fixed-price modellen zonder verborgen kosten.

Wij implementeren CRM volgens een gestructureerde aanpak en in 4 stappen:

Het succes van iedere nieuwe implementatie hangt af van een goede voorbereiding. Systony begint daarom altijd met een grondige projectdefinitie. Daarbij maken wij gebruik van heldere procedures voor het specificeren en ontwerpen van de juiste interfaces. Deze methodische aanpak waarborgt dat wij niets over het hoofd zien. Het zorgt ook voor een optimale inzet van medewerkers en middelen, plus een oplossing die volledig aansluit op de bedrijfsdoelstellingen.

Voor de implementatie van het CRM zetten wij bewezen methodes in die succes garanderen. Systony ontwikkelde hiervoor gestandaardiseerde procedures voor elk onderdeel van het Systony klantenserviceproces. Uit deze veelomvattende diensten maken wij de meest praktische combinatie voor jouw CRM-implementatie. De implementatie bestaat uit de installatie, configuratie, dataconversie, systeemintegratie en het laden van data.

Om de voordelen van het nieuwe CRM-systeem optimaal te benutten is het belangrijk dat je medewerkers zich deze eigen maken. De ervaring leert dat het succes van onze implementatie het grootst is wanneer eindgebruikers er snel mee willen en kunnen werken. Dat vraagt om betrokkenheid die wij realiseren door al tijdens het implementatietraject intern over de voordelen van onze oplossing te communiceren.

Deze fase is op te delen in gebruikerstrainingen, specifieke trainingen en enkele terugkomdagen.

Nu het CRM-systeem is opgeleverd en de medewerkers er mee kunnen werken blijven wij het opgeleverde systeem afstellen, zodat het voldoet aan alle wensen en verwachtingen. Wij voeren een standaard testplan uit om te beoordelen of alle aanpassingen en functies naar behoren werken.

Deze fase is op te delen in de acceptatietest, definitieve controle, projectreview en sign-off.