HubSpot heeft zich ontwikkeld tot inbound marketing gigant! Ze hebben beloofd hun CMS Hub te verbeteren en dat hebben ze gedaan. Naast de HubSpot CMS Hub Starter en Professional komt de verbetering in de vorm van de HubSpot CMS Hub Enterprise. Maar waar vinden we de verbetering in terug? In dit blog vertellen we je er alles over.
We kijken eerst naar het systeem waarin developers en marketeers optimaal samenwerken. Vervolgens maken we een vergelijking tussen de CMS Hub Professional en CMS Hub Enterprise. Welke licentie past het beste bij jouw groeiambitie?
HubSpot staat er om bekend diensten te implementeren met specifieke functies voor groeiende organisaties. De laatste toevoeging hieraan is een content management system (CMS) voor marketeers en developers. De CMS Hub is ontwikkeld om developers en marketeers te verbinden. Laten we eerst kijken hoe elk team het beste uit de CMS Hub haalt.
Developers gebruiken modules en modules die het bouwen van een website eenvoudiger maken voor marketingafdelingen. Content creëren en publiceren gebeurt met verschillende HubSpot-tools. Makkelijker gezegd: developers maken het website frame en de marketeers vullen het in.
Er is een HubSpot-community van developers die hun templates, thema’s en andere handige materialen delen. Er wordt zo een stevige basis neergezet voor beginnende developers die het systeem voor het eerst gebruiken. Als jouw team niet bekend is met basis aspecten van web development zoals HTML, Javascript, of CSS, dan kan het wat tijd kosten om te leren hoe je websites bouwt. HubSpot geeft beginners op deze manier handvaten om het systeem stap voor stap te leren kennen.
Content marketeers kunnen de velden en modules naar wens invullen wanneer het template eenmaal gemaakt is door de developer. Binnen het template hebben marketeers toegang tot verschillende lettertypen, titels, opsommingslijsten en nog veel meer. De drag-en-drop editor maakt het mogelijk voor marketeers (of wie dan ook in jouw team) om pagina’s te creëren en updaten wanneer het hen uitkomt. Er is geen hulp nodig van een developer.
De CMS Hub helpt gebruikers met SEO-aanbevelingen. Gebruikers maximaliseren op deze manier het organisch verkeer op de website. De SEO-tool vertelt marketeers hoe zij hun volgende blog, sociale media posts en sociale mediacampagnes kunnen verbeteren. Met de reporting-tools binnen HubSpot kan een gebruiker zien via welk kanaal een lead binnenkomt, wat de interactie cijfers zijn en hoe vaak iemand een specifieke pagina heeft bezocht. Plan je volgende campagnes op basis van de rapportages om meer organische leads te genereren.
HubSpot biedt drie versies van de HubSpot CMS Hub aan. De starterlicentie is ideaal om de CMS Hub uit te proberen, maar wil je serieus aan de slag blijven er twee opties over. Eén heeft meer te bieden dan je zou denken. De ander is een walhalla voor de fanatiekelingen.
De HubSpot CMS Hub is een alles-in-één systeem met als doel: Het neerzetten van een memorabele klantenervaring. Met CMS Hub professional monitoren verschillende afdelingen de website interactie. Als de CMS Hub en HubSpot CRM eenmaal gekoppeld zijn, beheer je jouw contacten, e-maillijsten en e-mail agenda’s met behulp van e-mail automation. Marketeers kunnen hierdoor content personaliseren voor verschillende nieuwe bezoekers.
De CMS Hub Professional heeft veel te bieden, maar dit zijn toch wel de belangrijkste features:
CMS Hub Enterprise bestaat uit alle CMS Hub Professional functionaliteit en meer! Gebruikers kunnen serverloze functies, merkdomeinen en activiteitenoverzichten voor CTA’s verwachten.
Zo bouw je een dynamische marketingervaringen voor eindgebruikers. Met code alerts weten developers wanneer de klantbeleving beïnvloed wordt door langzame websitesnelheden. Of krijgen ze een melding over designproblemen die onmiddellijk aangepakt moeten worden. Geen doelloze discussies meer over wat de bug veroorzaakt op de website. Jouw team traceert en verhelpt de bug binnen no-time!
Bedrijven kunnen ook content creëren dat alleen bestemd is voor klanten met een lidmaatschap. Zo beheren ze premium content kanalen op hun website. Bouw exclusieve content voor betalende klanten en genereer een nieuw inkomsten model. CMS Hub Enterprise is gebouwd voor hiërarchische teams waarbij werk segmenteren een uitdaging lijkt. De verdelingstool segmenteert het werk zodanig dat specifieke teamleden alleen toegang hebben tot de inhoud waaraan ze werken.
Er is veel meer dat CMS Hub Enterprise te bieden heeft, maar voor nu zijn dit functionaliteiten die jouw groei het beste ondersteunen:
*Ben jij nu al benieuwd naar hoe jouw website presteert? Vul dan snel de Website Grader in!
De HubSpot CMS Hub is ontworpen om met al hun andere Hubs: Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en Operations Hub) samen te werken. Zo verbetert zowel de ervaring van de development- als marketingafdeling bij het bouwen van de website.
Het hebben van het hele HubSpot-pakket maakt jouw ervaring helemaal compleet. Schaal jouw inbound marketing in met elke HubSpot-tool binnen handbereik. Ben jij na dit artikel helemaal overtuigd geraakt van de HubSpot CMS Hub? Wij helpen jou graag met jouw HubSpot-migratie! Maak snel een afspraak met één van onze adviseurs en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn.