Webinar

Hoe gebruik je HubSpot AI in je servicestrategie?

8 januari 2026 | 16.15 - 17.00 uur

Slimmer organiseren & beter presteren

Beperkt aantal plekken beschikbaar. Vol = vol

Krijg meer grip op je serviceproces met AI

Kamp je als service professional met een overvolle mailbox? Staat de telefoon alsmaar roodgloeiend? En blijven de chatgesprekken maar binnenstromen? Dan is dit webinar echt wat voor jou! In slechts 45 minuten leer je hoe je jouw servicestrategie efficiënter maakt met HubSpot AI. Zo leer je bijvoorbeeld:

  • Hoe je met de Helpdeskomgeving tickets bundelt, automatisch prioriteert en snel oplost. Op basis van urgentie en sentiment.

  • Hoe de Customer Agent en Knowledge Base Agent samenwerken om vragen 24/7 af te handelen. Én je kennisbank daarbij slim bijwerken. 

  • Hoe je met de Customer Success omgeving en gezondheidsscores proactief risico's signaleert en upsell-kansen ontdekt.

  • Welke extra AI-functies in de Service Hub je dagelijkse werk leuker en makkelijker maken. Denk aan automatische surveys, feedbackanalyses en e-mailassistentie.

  • Hoe je snel je CRM-database doorzoekt met de ChatGPT-connector. Bijvoorbeeld om alle actieve bedrijven met groeipotentieel te verzamelen. 

Je ontdekt hoe je met HubSpot AI proactief werkt. Slimme prioriteiten stelt. De zelfredzaamheid van je klanten vergroot. De achterdeur makkelijker dichthoudt. En meer échte servicetijd overhoudt. En zo dus meer grip op je servicestrategie krijgt.

Voor wie?

Ondernemers, managers, accountmanagers en salesprofessionals zullen groeien. Of je nu al met HubSpot werkt of de mogelijkheden verkent. Je doet allerlei waardevolle inzichten op.

Ben jij een AI-groeiversneller? Doe mee!

Kun je niet live meedoen, maar wil je het webinar wel graag zien? Schrijf je toch gewoon in. Na afloop ontvang je de opname om terug te kijken en te delen.

Onze sprekers

Maarten

Maarten de Wit

Maarten werkt ruim 6 jaar bij Systony. Persoonlijk contact met (potentiële) klanten vindt hij het leukste aan zijn adviseursrol. Samen sparren waar zij tegenaan lopen. En hoe Systony deze knelpunten met HubSpot kan oplossen voor ze. Veel mensen worden letterlijk verliefd als ze met HubSpot kennismaken. Dat geeft Maarten een kick! 

Carmen

Carmen Silva

Carmen is een mensen-mens. Als CRM Consultant vertaalt ze klantvragen naar werkbare klantprocessen. Ze houdt van de afwisseling in haar werkzaamheden. Maar mag Carmen een HubSpot-training aan een klant geven? Of een HubSpot-webinar met interessante updates verzorgen? Dan is haar werkdag pas echt helemaal goed.