Hoe gebruik je HubSpot AI in je marketingstrategie?
13 november 2025 | 16.15 - 17.00 uur
Slimmer organiseren & beter presteren
Beperkt aantal plekken beschikbaar. Vol = vol
Krijg meer grip op je marketingproces met AI
Hoe zorg je ervoor dat jouw doelgroep je blijft vinden en dat AI-zoekmachines jouw merk benoemen? Tijdens dit webinar laten onze HubSpot-experts je stap voor stap zien hoe je:
- Razendsnel AI-aangedreven campagnes opzet met de nieuwe Marketing Studio. En hoe de connectors van ChatGPT, Claude en Gemini je daarbij meer marketingkansen bieden.
- Met de Content Agent & Social Media Agent altijd sterke on-brand content maakt. En hoe je jouw merkzichtbaarheid in de AI-zoekmachines met HubSpot's AEO Grader meet. Zodat je de pijnpunten makkelijker oplost.
- Je e-mails met AI-aangedreven onderwerpregels en CTA’s versterkt. Terwijl je met de Personalisatie Agent en audience segmenten voor zeer krachtige personalisatie zorgt.
Je leert hoe je Loop Marketing toepast: HubSpot's nieuwe innovatieve marketingstrategie. En hoe je ook in het AI-tijdperk voor verbluffende resultaten blijft zorgen.
Voor wie?
Ondernemers, managers, accountmanagers en salesprofessionals die willen groeien. Of je nu al met HubSpot werkt of de mogelijkheden verkent. Je doet allerlei waardevolle inzichten op.
Ben jij een AI-groeiversneller? Doe mee!
Kun je niet live meedoen, maar wil je het webinar wel graag zien? Schrijf je toch gewoon in. Na afloop ontvang je de opname om terug te kijken en te delen.
Onze sprekers

Adinda Bolijn-Hutjes
Al een aantal jaar voelt Adinda zich helemaal thuis in de wereld van marketing automation. En van kennis overdragen krijgt ze superveel energie. Als Inbound Marketing Consultant helpt ze onze klanten dan ook graag met hun marketing automation vraagstukken. Daarnaast is ze een kei in het verzorgen van onze HubSpot-webinars.

Carmen Silva
Carmen is een mensen-mens. Als CRM Consultant vertaalt ze klantvragen naar werkbare klantprocessen. Ze houdt van de afwisseling in haar werkzaamheden. Maar mag Carmen een HubSpot-training aan een klant geven? Of een HubSpot-webinar met interessante updates verzorgen? Dan is haar werkdag pas echt helemaal goed.