fbpx

Support tool van Teamleader

Help jouw klanten beter en sneller met het ingebouwde ticketsysteem

Teamleader beschikt over een support module voor jouw klantenservice. Door middel van tickets worden klanten geholpen. Iedere vraag komt in een centrale inbox terecht, waar medewerkers de vraag kunnen behandelen. Hierbij kunnen zij bijlagen toevoegen, maar ook tickets toewijzen aan collega’s. Zo kan een klant optimaal geholpen worden.

Wanneer een contactpersoon een ticket aanmaakt, dan wordt deze ticket direct aan het contact of bedrijf gekoppeld in de database. Hierdoor ontstaat bij contacten een helder overzicht van alle contactmomenten, inclusief via de klantenservice. Vraagstukken worden hierdoor inzichtelijk. Niet alleen voor medewerkers van de klantenservice, maar ook voor bijvoorbeeld verkoopmedewerkers.

Wanneer support op betaalde basis wordt geboden, dan heeft Teamleader hier ook een functie voor. Per ticket kan worden aangegeven hoeveel tijd er is besteed aan het beantwoorden van de vraag. Met de factuurmodule kan vervolgens een factuur worden gestuurd.

Alle functies op een rij?

Download het Teamleader productoverzicht.

Download

Impressie van Teamleader

Ontdek alle mogelijkheden van Teamleader

Lees meer over Teamleader