fbpx

De CRM-module van Teamleader

CRM opgebouwd vanuit feedback

Teamleader beschikt over een krachtig CRM-systeem opgebouwd vanuit feedback van klanten. Het is gebouwd voor het mkb en stelt organisaties in staat om sneller, gerichter en efficiënter te werken.

Het systeem gebruikt over één database die toegankelijk is voor jouw medewerkers. Door het centraal beheren van contacten, is het mogelijk om alle klantinformatie overzichtelijk te bundelen. De medewerkers zijn in staat om informatie op te zoeken of toe te voegen. Het toevoegen van informatie kan zelfs geautomatiseerd worden. Een voorbeeld van geautomatiseerde informatie is het aanvullen van gegevens. Wanneer je in Teamleader een kvk- of btw-nummer van een bedrijf invoert, dan vult Teamleader de gegevens direct aan met beschikbare bedrijfsinformatie.

Bij ieder klantcontact wordt een volledig overzicht van telefoongesprekken, e-mails, meetings en facturen weergegeven. Dit zorgt ervoor dat medewerkers sneller op de hoogte zijn van de geschiedenis met de klant en hierdoor ook de klant gerichter kunnen helpen.

Door Teamleader te koppelen met VoIP-telefonie is het ook mogelijk om vanuit het CRM-systeem te bellen. Hiermee kunnen de telefoongesprekken tevens worden opgenomen, welke vervolgens worden opgeslagen bij de klantinformatie.

In de online agenda kunnen alle meetings, taken en telefoongesprekken worden ingepland. Deze agenda is niet alleen in Teamleader beschikbaar, maar kan ook automatisch worden gesynct met onder andere Google Calender en Apple iCloud Calender.

Teamleader beschikt verder over een functie voor urenregistratie. Zo kan eenvoudig worden bijgehouden hoeveel tijd medewerkers aan klanten hebben besteed. De functie is tevens beschikbaar in de module voor projectmanagement.

Alle functies op een rij?

Download het Teamleader productoverzicht.

Download

Impressie van Teamleader

Ontdek alle mogelijkheden van Teamleader

Lees meer over Teamleader