fbpx

Microsoft Dynamics 365 for Service

Verleen optimale service aan klanten, maar ook binnen je organisatie.

Met de serviceapplicaties van Microsoft Dynamics 365 wordt jouw organisatie ondersteunt om de optimale service te verlenen aan klanten, maar ook voor het optimaliseren van processen binnen de organisatie.

Er zijn twee serviceapplicaties beschikbaar, namelijk Microsoft Dynamics 365 for Customer Service en Microsoft Dynamics 365 for Field Service.

Dynamics 365 for Customer Service

Met Microsoft Dynamics 365 for Customer Service is jouw organisatie in staat om de klantenservice te optimaliseren. De klantenservice krijgt de tools en informatie die het nodig heeft, zoals bijvoorbeeld informatie over eerdere contactmomenten met de klant en aankopen.

Het communiceren met klanten kan met Microsoft Dynamics 365 op verschillende manieren. Het systeem is te koppelen met jouw telefooncentrale, waarmee de klantenservice ziet wie er belt en direct toegang heeft tot alle beschikbare informatie over de klant. De klantenservice kan ook vragen beantwoorden per social media en via een livechat. Met de livechat kunnen klanten via jouw website vragen stellen en chatten met de klantenservice.

Tevens is Microsoft Dynamics uitgerust met servicebots met kunstmatige intelligentie. Hiermee kunnen klanten worden geholpen én maak je medewerkers vrij voor interacties met hoge(re) waarde.

Het voorkomen van problemen is met Microsoft Dynamics 365 ook mogelijk. Met predictive maintenance wordt data van verbonden apparaten geanalyseerd en wordt er op tijd een waarschuwing vezonden. Met Microsoft Dynamics 365 zijn alle tools beschikbaar voor het verlenen van optimale service. Zowel richting klanten, als binnen de organisatie.

Dynamics 365 for Field Service

Met Microsoft Dynamics 365 for Field Service kan de buitendienst naadloos worden verbonden met alle mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365. Medewerkers hebben toegang tot de informatie die zij nodig hebben, maar kunnen ook eenvoudig communiceren met zowel klanten als met de organisatie. Tevens is er een totaaloverzicht beschikbaar van de klant met onder andere de voorkeuren en de historie van de klant.

De planning van medewerkers kan worden bijgehouden door Microsoft Dynamics 365. Hierin worden de beste routes, routebeschrijvingen en werkordergegevens weergegeven. Deze worden real-time weergegeven. Hierbij is het ook mogelijk om gegevens te delen met klanten, zoals de verwachte aankomsttijd en contracten. Via een klantenportal kunnen klanten zelf afspraken inplannen.

Microsoft Dynamics 365 for Field Service is een applicatie waarin medewerkers van de buitendienst al hun werkzaamheden in kunnen voeren. Zij hebben toegang tot alle productiviteitstools, zonder dat zij hier het CRM-systeem voor hoeven te verlaten.

Alle functies op een rij?

Download het Microsoft Dynamics 365 productoverzicht.

Download

Impressie van Microsoft Dynamics 365

Ontdek alle mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365

Lees meer over Microsoft Dynamics 365