fbpx

CRM Trainingen & Workshops

Maximizer CRM | HubSpot | Microsoft Dynamics 365 | Teamleader

De sleutel tot CRM-succes

Om de voordelen van het nieuwe CRM-systeem optimaal te benutten is het belangrijk dat uw medewerkers zich deze eigen maken. De ervaring leert dat het succes van onze CRM implementaties het grootst is wanneer eindgebruikers er snel mee willen en kunnen werken.

Onze doelgerichte trainingen bestaan altijd uit een combinatie van kennis over één van onze vier best-of-breed systemen en de toepassing hiervan in dagelijkse werkzaamheden. Onze trainingen beantwoorden aan de wensen en mogelijkheden van jouw medewerkers of collega’s. Hun kennisniveau en –behoefte zijn daarbij het uitgangspunt, maar wij weten ook dat zij liever actief bezig zijn dan in de schoolbanken zitten. Daarom bieden wij trainingen in groepsverband of individueel bij jouw of bij ons op kantoor.

Naast maatwerk trainingen biedt Systony de volgende CRM gerelateerde standaard trainingen:

Eenvoudige en intuïtieve tool voor profit en non-profit

Info en boek een training
  • CRM - Basis
  • CRM - Gevorderden
  • Sales Enablement
  • Customer Service
  • Emailcampagnes

State of the art software voor CRM, Sales, Marketing & Service

Info en boek een training
  • CRM - Basis
  • CRM - Gevorderden
  • Sales Hub
  • Service Hub
  • Marketing Hub

The sky is the limit, voor als je meer zoekt dan CRM alleen

Info en boek een training
  • CRM - Basis
  • CRM - Gevorderden
  • Sales Enablement
  • Customer Service
  • Business Intelligence

Van lead naar cash, voor kleine MKB’ers en ZZP’ers

Info en boek een training
  • CRM - Basis
  • CRM - Gevorderden
  • Sales Enablement
  • Tijdregistratie & Facturatie
  • Projectmanagement

Voor key-users, gebruikers en administrators

Voor trainingen in groepsverband streven wij naar bijeenkomsten van maximaal 6 personen. Dat garandeert echte kennisoverdracht en het meeste succes in de overstap van theorie naar praktijk.

Systony stelt het plan en schema voor trainingen op in samenspraak met jou als opdrachtgever. Afhankelijk van basiskennis en gewenste leervorm kunnen wij trainingen geven van basisniveau tot gevorderden of toegespitst op specifieke gebruikers, zoals key-users of systeembeheerders. Onze trainingen nemen gemiddeld een dagdeel in beslag.

Wij blijven uw medewerkers ook na de training(en) begeleiden. Wij weten dat het echte leren proefondervindelijk gebeurt. Daarom staat onze helpdesk altijd voor hen klaar. Wij leiden ook interne trainers op zodat mensen de meeste antwoorden binnen de organisatie kunnen vinden. Soms is een terugkomdag de beste optie om de materie snel en efficiënt te laten uiteenzetten door een van onze consultants.

Wij managen de verandering die CRM teweeg brengt

CRM brengt hoge rendementen, dus moet je rekening houden met enige investering. Dankzij de keuze van Systony voor het portfolio van Maximizer CRM, HubSpot, Microsoft Dynamics 365 en Teamleader zijn de kosten beheersbaar. Het kost echter wel tijd en inspanning om CRM doeltreffend in jouw organisatie te implementeren. Iedereen zal de strategie moeten erkennen en dragen. CRM is niet alleen een kwestie van techniek. Het vraagt ook om acceptatie door jouw collega’s. Systony helpt daarbij met heldere, informatieve begeleiding en praktische trainingen.

Om CRM in jouw organisatie ingebed te krijgen, is het noodzakelijk in te zien dat het om een continu proces gaat. Je bedrijfsdoelstellingen en –processen zijn altijd het uitgangspunt. Waar deze om aanpassing vragen, is flexibiliteit en omzichtigheid gewenst.

Want de toegevoegde waarde van CRM is aanzienlijk, maar pas werkelijk aantoonbaar wanneer het systeem volledig operationeel is. Dat vraagt om inlevingsvermogen en vertrouwen van jouw collega’s. Verandering kan op weerstand stuiten. Mensen vinden het moeilijk hun vertrouwde methoden te wijzigen.

Deze benodigde aanpassingen om de waarde van CRM te optimaliseren, kunnen ook relatief grote consequenties hebben. Daarom zet Systony zich al tijdens het implementatieproces in om de introductie zo eenvoudig mogelijk te maken. Dit betekent dat wij aanpassingen stapsgewijs doorvoeren. In onze ervaring verdient dit verreweg de voorkeur boven het te snel of in één keer willen verwerken. De aanpak van Systony waarborgt dat jouw collega’s met het nieuwe systeem kunnen én willen werken.