Groei met het CRM dat bij jou past.

Genereer meer sales, verhoog productiviteit en krijg grip op relatiebeheer.

Maximizer CRM Microsoft Dynamics 365

Goed georganiseerd relatiebeheer leidt tot meer verkoop, verhoogt de productiviteit en resulteert in meer trouwe klanten. Het zet klant en prospect centraal, waardoor je meer waarde haalt uit relaties en je snel kunt inspelen op hun behoeften.

Om dit te realiseren is een krachtig CRM-systeem een must. Slimme software waarmee je contactgegevens, documenten en taken goed organiseert, maar ook je bedrijfsprocessen stroomlijnt en inzicht biedt in voortgang en resultaat op gebied van marketing, verkoop en klantenservice. Een systeem dat past bij jouw organisatie en waarmee de medewerkers goed kunnen werken – altijd, overal en op ieder apparaat.

Maar welke CRM-oplossing sluit aan bij de wensen en behoeften van jouw organisatie? En hoe zorg je ervoor dat die software goed wordt geïmplementeerd? Systony geeft antwoord op deze vragen.

Het handboek CRM Selectie

Jouw stappenplan voor het kiezen van CRM!

Handboek CRM-selectie

Download het handboek CRM Selectie

Het stappenplan CRM-selectie en -implementatie

Hieronder enkele stappen uit het handboek CRM Selectie beschreven.

Een goed samengesteld projectteam draagt bij aan het succes van het CRM-project. De projectleider begeleidt het project, zorgt voor overzicht en bewaakt de voortgang. De projectleider is ook het aanspreekpunt voor de CRM-leveranciers. Daarnaast is het aan te raden om voor iedere afdeling die met de CRM-software gaat werken minimaal één persoon te betrekken bij het project.

Een projectplanning zorgt voor een duidelijk overzicht van het verloop van de CRM-selectie en -implementatie. Het maakt inzichtelijk wat er moet gebeuren, wat daarvoor nodig is en wie per fase betrokken is.

In het handboek CRM-selectie lees je hoe je een CRM-projectplanning opstelt.

Download handboek CRM Selectie

Het projectteam start met het bekijken wat het toekomstige CRM-systeem moet kunnen. Deze inventarisatie van functionele wensen en eisen is nodig omdat je daarmee goed weet waar je op moet letten bij de selectie van CRM-software.

Stel een lijst op met wat een CRM-systeem moet kunnen om de bedrijfsprocessen aan te vullen. Hierbij bepaal je ook hoe je de software geïmplementeerd zou willen zien (cloud of on-premise). Echter, CRM-software breed kent honderden functies, features, technische verschillen, etc. – waar moet je op letten en aan denken bij het opstellen van de lijst?

Voor het opstellen van de wensen en eisen heeft Systony de CRM Checklist ontwikkeld.

Download de CRM Checklist

Nu je een compleet beeld hebt van wat het toekomstige CRM-systeem moet kunnen en hoe het geïmplementeerd moet worden, is het tijd om een selectie te maken van geschikte CRM-leveranciers.

Hierbij ga je kijken of de leverancier in staat is om met zijn software en implementatiemethode de bedrijfsprocessen te ondersteunen en te optimaliseren. De makkelijkste manier is om de levancierselectie in twee fases te laten verlopen –  de long- en de shortlist.

Om een goede indruk te krijgen is het aan te raden om bij elke leverancier een demonstratie aan te vragen. Neem hiervoor de tijd en vraag of de nadruk van de demonstratie kan liggen op de voor jouw organisatie belangrijke functionaliteiten.

Systony heeft 13 jaar ervaring als CRM-leverancier. Graag verzorgen wij een demonstratie, op afstand of bij jou op kantoor.

Vraag een CRM-demo aan

Nadat je verschillende CRM-pakketten hebt bekeken en geprobeerd is het tijd om een keuze te maken voor het meest geschikte CRM-systeem. Vaak is het niet één pakket dat direct de voorkeur heeft, waardoor er goed vergeleken moet worden tussen de meest geschikte oplossingen. Dit doe je op basis van de volgende drie pijlers:

  • Software – bekijk de CRM-software die Systony biedt.
  • Leverancier – bekijk de diensten die Sytony biedt.
  • Prijs.

Bij Systony hanteren wij een implementatiemethode die wij door de jaren heen hebben ontwikkeld. Deze heeft zich in de praktijk bewezen en zorgt voor een snelle en succesvolle introductie van het CRM-systeem. Het betreft een implementatie-aanpak die niet ophoudt bij de technische oplevering.

Onze aanpak is gestoeld op project- en verandermanagement. Wij zorgen ervoor dat medewerkers goed uit de voeten kunnen. Zo behaal je het hoogste rendement. De implementatiemethode van Systony bestaat uit vier fases:

CRM implementatie

Waarom Systony als jouw CRM-partner?

Systony implementeert CRM-software en helpt organisaties bij de selectie ervan. Dit doen wij al ruim 13 jaar voor uiteenlopende organisaties. Onze gestructureerde aanpak en kennis van CRM resulteert in maximaal rendement, een snelle terugverdientijd en hoge gebruikersacceptatie.

Wij zijn premium partner van Maximizer CRM en Microsoft Dynamics 365. Ofwel, met een breed aanbod kunnen wij altijd inspelen op de wensen en behoeften van jouw organisatie.

Vergelijk onze CRM-software

systony partner